22.05.2011

güven sadece semt adı mı?

Sevdiğim her şey arasında bir bağlantı bir benzerlik kurma çabasındayım. Madden ya da manevi olarak bana ait olan her şey birbirine benzemek zorunda. Şimdi alttaki iki fotoğrafa bakın. Ben daha bir şey demiyorum.



Kupayı kazanmış iki takım. Kedi canınızı sizin.. ♥

Yalnız aradaki 10 benzerlik 7 farktan öte, tek bir farka takıldım ben. Neill başgan orda Sen nerdesin Tayfur Reyiz? Aslında yazıya başlamadan önce konuyla ilgili fotoğraf ararken de Kupa kutlamalarında Tayfur’un hep geri planda kaldığını gördüm. Hatta kupayla beraber tek bir fotosunu dahi bulamadım ya neyse.

Büyük umutlarla başlayan sezon, zaten artık adı Beşiktaş kupası olarak değişsin dediğimiz Türkiye kupasına talim şekilde bitince önümüzdeki yılla ilgili beklentiler arttı tabi. Arada bir de teknik direktör kaybedip, koltuğu Beşiktaş’ın çocuğu efendi kaptan’a emanet edince de Acaba Tayfur Hoca altından nasıl kalkacak soruları oluştu. İşi kesinlikle kolay değil, ama ardına desteği aldın mı gözün görmez bir şey, işte o konuda sanki biraz sıkıntı var. Ben hoca’ya karşı o desteği taraftarda göremiyorum. Önümzüdeki sezon 5. Haftayı göremez diyeni çok duydum.

Celtic'te durum daha farklı, son haftalara kadar kesin şampiyon diye bakılırken, kendi eliyle verdi ligi Rangers’a. Onlar da bizim gibi kupaya sarıldı. Ama Its Only The Beginning diyorlar, ki bunun farkında olabilmek çok önemli. Neil Lennon’a inanılmaz bir güven var. Belki de saha dışı çok fazla acayip tehditler aldığından oluşan koruma içgüdüsü. Yok ama bence değil, seviliyor adam. Son kupa maçında uçağın ardından sallanan ‘In Lennon we trust’ pankartı da gösterge olsun buna.

Diyeceğim odur ki; güven, teslim olmak değildir. Ortak bir hedefe odaklanmışken, beraber yürümektir. Hedefi siz belirleyin. İster kupa olsun, ister başarısızlığınfaturasınıhocayakesennavmsahibi düzenin yıkılışı. Ben kolay olanı seçip kupa diyorum.

Son olarak; seneye şampiyonluğu yine o iki takıma yedirirseniz, gözüm görmesin sizi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder