28.08.2011

Formalar

Bin yıldır yazmadığım blogun tozlanmış sayfalarından merhaba. Kalabalık içinde arkadaşını bulmak ne kadar zorsa bu iğrenç ve dolu gündem içinden de yazacak bir şey bulmak o kadar zor. Tamam tembelliğimin katkısını es geçmiyorum, ama heves denilen bir şey var arkadaş, heh işte o bende yok artık. Şike, transferler, ertelenen ve değişmesi uygun görülen lig, kombineler hepsini geçtim formalarla ilgili birkaç şey söyleyelim de elimiz ısınsın.

Öncelikle, şu ana kadar tanıtılan 3 forma (beyaz, siyah, çubuklu) beklentileri karşılamamış gibi duruyor, umutlar senelerdir çıksın diye gözünün içine baktığım kırmızı formada. Ortada dolaşan tasarımlara bakarsak güzel, ama bakıyoruz sadece beklentiye girmiyoruz.

Beyaz. Şimdi bu formanın geçen senekiyle tek ortak yani beyaz olması, ha ee daha ne olsun derseniz o da bir bakış açısı tabi. Ama yaka farklı, kol detayları farklı, bel kenarındaki çizgi farklı, göğüs reklamı keza öyle. Ayrıca geçen seneki beyaz formada perde kumaşını anımsatan küçük kartal desenleri yerine tek ve büyük bir kartal deseni var. Bence bu seneki daha geçerli. Şahsen kırmızı çıkmazsa beyaza basıyorum bütün parayı.

Siyah. Geçen seneki gibi bu senede tamamen siyah değil. Yatay ince çizgiler dikey konumlanmış (kastırılmış cümle bitişi). Bilemiyorum kararsızım, sanırım Toyota’nın en iyi durduğu forma bu.

Çubuklu. Maalesef en çok hayal kırıklığı yaratan bu oldu, bunda internette dolanan şahane tasarımın etkisi var tabi. Neden kalın çubuklarda ısrar ediliyor anlamıyorum ve neden gözleri kısıp baktığımızda siyahlaşıyor bu forma. Mesela kollar beyaz olsa, hayat bayram olsa. Korkunç Toyota reklamına değinmiyorum bile, belki bir editleme yapılabilir bu konuda.

Kırmızı. Güp güp güp….

Son bir söz de fiyatlara. 95tl . OHA. Tamam bu konuda bu kadar söz yeter.

not: forma görsellerini ordan burdan topladım tabi yanlış olmasın, kartalyuvasi, kartalyuvasiankara, google görseller vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder